מערכות קונטקט סנטר
חיבור המוקד הטלפוני לממשק הלקוח 
מערכות קול סנטר מתקדמות לקורל ופנסוניק
שילוב וואטסאפ ומסרונים - אפשרות- ממשק להקלטות
CRM מתממשק

















מערכות קול סנטר  משולבCRM 


מערכות חכמות לעסקים
ניהול קשרי לקוחות, שיווק, מכירות ושירות לכל עסק
ניהול ומעקב אחר משימות עבודה, לידים, הזדמנויו ת
קישור לדפי נחיתה כניסת לידים מדפי נחיתה
הצגת מקור כניסת ליד שם הקמפיין
סטאטוס ליד
סיבת סגירה סיבת הפסד
תזמון פגישו ת
העברת משימות בין קבוצות של משתמשים
ניהול פניות פתוחות אפשרות להשאיר פניה כפתוחה ולקבוע זמן לחזרה .
ניהול משימות אפשרות להעביר בין משתמשים משימות שונות, מעקב יעיל אחרי משימות
פתוחות ועוד
שיוך מסמכים
העברת משימות חיוג לתותח שיחות  - CRM
חיוג מכרטיס איש קשר וחשבון
תיעוד תוכן השיחות ופגישו ת
שידור הודעות SMS לבודדים וקבוצו ת
תכנון שידור הודעות SMS אוטומטיות למועדים עתידיים
תיעוד מסרונים שנשלחו ללקוחות
משלוח אימיילים לבודדים וקבוצות
תבניות הצעות מחיר
ניתוח מידע ודו"חות מגוונים לפי פרמטרים שונים
מגוון אופציות למעקב ודוחות ע"פ: פעילויות, נושאים, חתכי זמן, מבצע, ועוד .

 
ניהול חשבון לקוח
ריכוז המידע על הלקוח, כולל פרטי אנשי קשר, משימות, הזדמנויות מכירה, פניות, הזמנות ועוד
תיוק מסמכים וקבצים מכל סוג לכרטסת לקוח
אופציה: קישור הקלטות לכרטסת לקוח
התראת משימה מתפרצ ת
אפשרות חיוג מהתראת משימה בלחיצת מקש
תיעוד הודעות מסרונים שנשלחו ללקוח
יומן פגישות
רישום שיחות אוטומטי
 

פירוט חייגן לכל משתמש כולל הצגת מידע בשיחות יוצאות ונכנסות

נתב שיחות  -  אפשרות להוסיף הקלטת פתיח ארגוני עם או בלי מוסיקה ברקע ולפרט את השלוחות בארגון
שיחה ממתינה - צליל "ממתינה" עם אפשרות העברתה לשלוחה אחרת לאחר זמן קצוב או העברה לסלולרי

 
כפתור חייגן בחשבון ואיש קשר
התראת שיחה יו צאת בחלון צף כולל פרטי שם וטלפון
של הנמען
כניסה לכרטסת \ להזדמנות \ למשימה , מחלון התראת שיחה בלחיצת מקש 
PDF / EMAIL / EXCELL / WORD / WEB /
מטלפן מכל מסך ומסמך
ניהול של משימות חיוג. העברת משימות חיוג מרוכזות
תותח שיחות עובד ברקע וסורק ת תור חיוג מבלי להפריע בעבודה השוטפת
תצוגת פרטי נמען בחלון התראה בשיחה יוצאת פרטי הנמען, ואפשרות כניסת לכרטסת
 
מערכת הקלטת שיחות כלולה -
:אפשרויות מערכת
הקלטת כל השיחות הנכנסות והיוצאות
אפשרות אחסנת שיחות חשובות
האזנת מנהל לשיחות בזמן אמת
חטיפה שיחה השתלטות \ ניתוק שיחה
חיפוש הקלטות בחיתוך רחב
פירוט מקור-יעד, זמן, משך שיחה
הפקת דו"חות ניהול
הקלטה גם בהמתנה

 
ניתובי שיחות מתקדמים - העברת שיחות נכנסות לשלוחות פנימיות, סלולריים, או מספרים חיצוניים
שלוחות מרוחקות - מיקום השלוחות המוגדרות במערכת יכול להשתנות מעת לעת לפי צרכי הארגון אף בין משרדים שונים או מדינות.



ריבוי קוים - ניתן לקיים שיחות טלפון במקביל ללא הגבלת כמות קווים ביחס לשלוחות. 

 

תזמון שיחות לחיוג לפי מועדים וזמנים

נודניק / דחיית שיחה למועד אחר , רדיפה אחרי כל מספרי הטלפון של הנמען

ניהול התראות ותזכורות לשיחה כולל פרטי הנמען


שיחה מזוהה - שיחות נכנסות מזוהות, כולל זיהוי מקור הפניית השיחה במידה והגיעה משלוחה אחרת בארגון.

מערכת בקרה וניהול - ניתן לנהל בזמן אמת לניתן לנהל שלוחות בזמן אמת, כולל תעדוף טלפנים לפי פרמטרים מבוקשים עבור מנהלי מוקדים טלפוניים.

חלון התראה שיחה נכנסת עם פרטים נוספים CRM
כניסה לכרטסת לקוח מחלון התראה שיחה נכנס ת
כניסה לכרטסת מחלון התראה לשיחה לא מזוהה מקימה כרטיס לקוח חדש, ושותלת מס'
תיעוד שיחות יוצאו ת ונכנסות עם פרטים מזהים 
מאאוטלוק


| שרות למרכזיות קורל תדיראן  | שרות למרכזיות פנסוניק יורוקום | מרכזיה בענן עבודות תשתית | ביצוע נקודות מחשב | ביצוע ארונות תקשורת | פריסת כבלים |
 CORAL I II III CORAL SL IPX 500\800 |  ​IPX 3000\4000 KX-TEA308 |KX-TES824 |KX-TD1232 |TDA30 |TDA100\200 
מערכת קריאת חולה\ אחות 
הורדה של ספר המערכת - מרכזיה קורל תדיראן
שיחות ועידה לעסקים | חדר ועידה וירטואלי | ועידן | שיחות ועידה קוליות | שיחות ועידה לעסקים במחיר נמוך 
הוראות הפעלה לטלפון קורל
ביזנסקום - שרותי תקשורת למרכזיות ,תשתיות מחשבים ,מערכות קריאה אחות \ חולה ומערכות מתח נמוך
טלפון 03-6043010 
 כתובת : סירקין 22 גבעתיים
 יובל 054-4439100 ,  אסף 054-4439900