מרכזיה מתקדמת מבוססת ענן, עם מערכת ניהול חכמה לניתוב שיחות, ניהול תורים
הקלטת שיחות, ניהול שיחות
מרכזייה בענן של ביזנסקום
תחום התקשורת והמחשבים חווה פריצת דרך משמעותית בעשור האחרון ובתורו משפיע גם על התפתחות תחום הטלפוניה. בעוד בעבר רוב העסקים עשו שימוש במרכזיות טלפוניות, כיום ישנה מגמה הולכת וגוברת לעבור למרכזיות
IP בענן
.
איש הרשת של הארגון יכול לנהל בקלות וביעילות את מערך הטלפוניה בדיוק כמו שהוא מנהל את מערך המחשבים.
יתרונותיה של מרכזיה בענן הינם רבים. כך, בעוד מרכזיה פיזית דורשת רכישת חומרה, ציוד ורישיונות, לצד הקמת תשתיות טלפוניה במשרדי העסק, מרכזיה בענן הינה פשוטה להטמעה ודורשת טלפון
IP בלבד, אותו ניתן לחבר בקלות לרשת המחשבים של העסק, כאשר המרכזייה עצמה "יושבת" בענן יעודי של ביזנסקום מדובר בחסכון גדול בעלויות. העסק משלם על השירות לפי השימושים שעשה בפועל, כאשר בכל נקודת זמן ניתן להוסיף או לגרוע משאבים הנדרשים לפי הצורך, בלחיצת כפתור ניתן להפעיל שלוחות של המרכזייה בענן גם מחוץ למשרד,לדוגמה בבית העובד או באמצעות המחשב הביתי והסמארטפון
.
ביזנסקום הינה חברה בעלת עשרים וחמש שנות ניסיון בתחום מרכזיות הטלפון. החברה, שהחלה את דרכה במתן שירות למרכזיות מסורתיות, מתמחה כיום בכל סוגי המרכזיות – מרכזיות דיגיטליות, מרכזיות
IP באתר לקוח ומרכזיות
IP בענן. לצד זאת, מעניקה החברה מגוון שירותים נוספים, ביניהם התקנת תשתיות טלפוניה ומחשבים, מצלמות אבטחה במעגל סגור,פריסת תשתיות סיבים אופטיים ועוד
.
עם התפתחות רשת האינטרנט, מרכזיות בענן הפכו נפוצות יותר. מרכזיות בענן מאפשרות העברת שיחות על גבי רשת האינטרנט, באמצעות פרוטוקול
SIP לטכנולוגיה מגוון יתרונות, ביניהן האפשרות להקמת מרכזיה ללא התחשבות במיקום הגיאוגרפי של העסק, התקנה פשוטה ומהירה,הפעלת יישומי הטלפוניה באמצעות תוכנה, ללא צורך ברכישת ציוד, חומרה או הקמת תשתיות נוספות בעסק. כל אלו הופכים את מרכזיית ה
-IP לאטרקטיבית ביותר מבחינת מחיר ונגישות
.
התוכנה של מתג הענן הינה המתקדמת ביותר ובעלת פיצ'רים רבים. כך כל עסק יכול לבחור בפונקציות הנדרשות לו ולהתאים את המרכזייה באופן מדויק לצרכיו
.
המתג של ביזנסקום עושה שימוש ב
-SIP SERVER, המנהל את רישום ותעבורת הטלפונים מול השרת ומאפשרת ניהול של אלפי שיחות במקביל
.
בין הפיצ'רים הקיימים במערכת: הגדרת נתב שיחות חכם, ניהול מוקד שירות (הכולל הפניית השיחות לשלוחות וניהול שיחות ממתינות עד למענה), שליחת הודעות קוליות שהושארו בתא הקולי למייל, שרות פקס למייל,חדרי ועידה מרובי משתתפים ומוגנים מפריצות
.
ניהול שיחות חכם - הקלטת שיחות לצורך תיעוד השיחות ואחזורן, בדיקת טיב השירות, תיעוד עסקאות ושמירתן במערכת לתקופת זמן שהוגדרה על ידי הלקוח ועוד מאות תכונות ייחודיות
.
"תותח שיחות". היישום מאפשר לחייג בבת אחת לכמות גדולה של מספרי טלפון הנטענים בצורה ידידותית מקובץ אקסל, כאשר ניתן להחליט אם במענה תושמע ללקוח הודעה שיווקית, או לחילופין השיחה תופנה באופן מיידי מוקדן שיציע ללקוח הצעה אטרקטיבית או מענה מכל סוג שהוא. תוסף זה חוסך לעסקים זמן ומשאבים בחיוג ללקוחות בניצול מירבי של זמן העובד ובתפוקה גבוהה ביותר
.
עובדים מחוץ למשרד? למערכת אפליקציה המותקנת על הטלפון הנייד ומאפשרת קבלה והוצאת שיחות מהסלולארי. מדובר ביתרון עצום עבור עסקים שבהם העבודה נעשית גם מחוץ למשרד וגם בחו"ל. עידן כץ מספר כי פיצ'ר זה הפך פופולארי ביותר בתקופת הקורונה, כיוון שהוא מאפשר לעסקים לקיים שיחות עסקיות גם מהבית. כמו כן, ביזנסקום מאפשרת התקנת שלוחות בבית העובד במידת הצורך. זאת ועוד, המערכת מאפשרת יצירת מספרי טלפון מקומיים, עבור חברות להם לקוחות בחו"ל, כאשר המענה האנושי יכול להינתן בכל מקום בעולם
.
לפרטים נוספים ביזנסקום 03-6043010 \ 054-4439100 יובל כץ
יש לנו מרכזייה בענן או לחילופין מרכזייה עם שרת במשרד שלכם עם אותן תכונות
חייגו לקבלת פרטים ומחיר 054-4439100 יובל
