Home >> Cloud telephony

יתרונות המרכזייה בענן 

חיסכון כספי בהשקעה הראשונית ובעלויות התפעול השוטף- חיסכון בהוצאות השיחות היוצאות - תכונות מתקדמות 
מישות תפעולית - ניתן להתקין שלוחות בתוך הרשת הארגונית או מחוץ לרשת בצורה מאובטחת
הקלטת שיחות - כלולה- כל שלוחה במתג מוקלטת - נתין לאחזר ולהאזין לשיחות לפי הצורך
הקמת מוקד שרות \מוקד מכירות מבוזר ללא תלות גיאוגרפית  - אפשרות להעסיק עובדים בקול סנטר מהבית עם כל התכונות כולל סרגל נציג ודוחות בזמן אמת 
מתג הענן של ביזנסקום
חבילת "הכל כלול" של ביזנסקום - מרכזייה בענן עם כל התכונות ללא הגבלה במחיר חודשי נמוך
כולל טלפונים חכמים - שמירה על מספרי בזק הקיימים - חבילת שיחות משתלמת במיוחד בארץ וגם בחו"ל למגוון מדינות
 מחירים אטקטיבים - מתחרים בכל מחיר בשוק - הממשק הטוב ביותר מסוגו  



נתב שיחות IVR -  אפשרות להוסיף הקלטת פתיח ארגוני עם או בלי מוסיקה ברקע ולפרט את השלוחות בארגון
שיחה ממתינה - צליל "ממתינה" עם אפשרות העברתה לשלוחה אחרת לאחר זמן קצוב או העברה לסלולרי
שיחות ללא עלות בין שלוחות במשרד ו/או בין כל הסניפים ללא הגבלת אזורי חיוג או מדינות.

 
Yealink Optima HD Voice איכות 
10/100M Ethernet Switch תמיכה בשני פרוטוקלים 
 SIP עד 6 חשבונות\מספרים  בטלפון
BLF עד 21 מקשים ניתנים לתכנות
 תמיכה במספר שפות עברית, אנגלית, רוסית
POE תמיכה ב
תמיכה בחיבור מערכת ראש קווית ואלחוטית
תמיכה בחיבור של עד 6 יחידות הרחבת מקשים
בסיס עם 2 מצבים מתכווננים
אפשרות תלייה על הקיר
אפשרויות הקצאת משאבים פשוטות, גמישות ומאובטחות
 
 
מערכת הקלטת שיחות כלולה -
:אפשרויות מערכת
הקלטת כל השיחות הנכנסות והיוצאות
אפשרות אחסנת שיחות חשובות
האזנת מנהל לשיחות בזמן אמת
חטיפה שיחה השתלטות \ ניתוק שיחה
חיפוש הקלטות בחיתוך רחב
פירוט מקור-יעד, זמן, משך שיחה
הפקת דו"חות ניהול
הקלטה גם בהמתנה

 
ניתובי שיחות מתקדמים - העברת שיחות נכנסות לשלוחות פנימיות, סלולריים, או מספרים חיצוניים
שלוחות מרוחקות - מיקום השלוחות המוגדרות במערכת יכול להשתנות מעת לעת לפי צרכי הארגון אף בין משרדים שונים או מדינות.

פקס2מייל - פקס הנשלח ממכשיר פקס קווי יתקבל בתיבת דוא"ל שהוגדרה מראש ע"י הלקוח, הפקסים יתקבלו אצלך בסמארטפון גם בחו"ל
ריבוי קוים - ניתן לקיים שיחות טלפון במקביל ללא הגבלת כמות קווים ביחס לשלוחות. 

 

הצפנה א-סימטרית בפרוטוקולים שונים
סיסמא מתחדשת בכל דקה
אבטחת מידע ומידור מידע ארגוני

חדר ועידהבתשלום חודשי אטרקטיבי
חדר ישיבות וירטואלי אליו ניתן לחבר בשיחה טלפונית ריבוי בני שיח מכל מקום בעולם
מספר טלפון ייחודי - כל המשתתפים מחייגים למספר הטלפון הייחודי ומתחברים לועידה


שיחה מזוהה - שיחות נכנסות מזוהות, כולל זיהוי מקור הפניית השיחה במידה והגיעה משלוחה אחרת בארגון.

מערכת בקרה וניהול - ניתן לנהל בזמן אמת לניתן לנהל שלוחות בזמן אמת, כולל תעדוף טלפנים לפי פרמטרים מבוקשים עבור מנהלי מוקדים טלפוניים.

תא קולי למייל - הגדרת תא קולי שההודעות המתקבלות יועברו באופן אוטומטי לדוא"ל שהגדיר הלקוח ההודעות הקוליות יוכלו להגיע אליך לסמארטפון גם בחו"ל.
a. Queue Agents creation, real-time tiers assignment and control
 
b. Agent Statuses: Logged Out, Available , On Break with Custom
c. Dial Strategies: ring-all, longest-idle-agent, round-robin and
more…
d. Announcements: position, intro and waiting announcement time
period
e. Product identification for agent
f. Maximum waiting time with Fallback to Voicemail, Extension,
IVR etc based on rules
f. Maximum waiting time with Fallback to Voicemail, Extension,
g. Spy and Call Barge
h. IVR
i. Account management for platform
j. API Integration - integrate Agent Creation/Modification with API k. SMS & CallBack  
 
architecture including: Extension, Environments (tenant), Dids etc
3. Call Contril
a. Create Call
b. Whisper/Spy
c. Confernce
d. Click2Call
4. Blacklisting - Block Incoming/Outgoing Calls by Caller ID
 
5. VML - viopappz Markup Language - Enabled Custom Integration into
your customer existing CRM/ERP or external solutions
6. Reporting system Business Intelligence (BI) based reporting - using
simple tools, generate custom charts/widgets/reportings using Query
Generation tools
7. CDRs - Detailed Information on each call for example: provider, call
normalized disposition, answer status , call center statistics etc
8. Click2Call - calling with GET / POST calls with custom fields: Caller Id
Number, Provider etc with a custom domain name Additional option
- [development] Including Chrome Extension
9. WebRTC Client - Custom and White Labeled WebRTC client with the
option of tailoring Complete UI CRM
10. Recordings - Save Call Recordings, IVR menus, MoH,
Voicemail/Facsimiles files on various storage options such as S3, FTP
, NFS redundancy
1. WebHooks - Trigger custom webhooks (POST/GET) for seamless
3rd Party integration with various CRMs
     
 
 
 
 
1. WebHooks - Trigger custom webhooks (POST/GET) for seamless
3rd Party integration with various CRMs
12. Route by time or date - Create Custom routing Scenations by
Dre
13. DialPlan / Routing
a. Create custom DialPlan and Routing for each customer
b. DialPlan Application Spy, Pickup, Time Condition Toggle
c. Can Create Custom Application by Demand
14. DashBoards - Create DashBoard based on Customized Widgets
Mechanism
a. Available Dashboards:
i. Queue Count - Current Calls on Each Queue
ii. Calls Count - Total Calls On System
iii. Queue Members : Status of Current Callers on the
system
iv. Outgoing Calls Per Extension - Statistics on outgoing .
ex: avg billing duration,count answer calls, calls count on
a period of time (last 24 hours
v. Live Calls - List of all Current Calls on the system and
option for Live Spy
vi. Charts - Live Charts
vii. Agent List - Current Status Of Agent, Agent
Status,Queue Name , Calls Answered, Caller , Call
Duration Last Call , Last Status Changes
15. Bridge Types - Bridge Incoming Calls to the following types:
i. Voicemail - Create Voicemail for each user with the option
of sending voicemail email
ii. Facsimiles - Receive Incoming Faxes (in most cases we
are recommending using A.T.A Adapter )
iii. Extension - Create Extensions with Custom Caller ID
(Based on Regulation), Follow me Unconditional / Busy /
No-Answer
iv. Extension Group - Ring Group of Extension based on
ring-all and hunt methodologies
v. IVR - Create IVR Trees (Up to 10 Branches)
vi. VoiceMail / Voicemail o2 Email with Portal Access
 
 


| שרות למרכזיות קורל תוצרת תדיראן  | שרות למרכזיות פנסוניק  | מרכזיה בענן עבודות תשתית | ביצוע נקודות מחשב | ביצוע ארונות תקשורת | פריסת כבלים |
 CORAL I II III CORAL SL IPX 500\800 |  ​IPX 3000\4000 KX-TEA308 |KX-TES824 |KX-TD1232 |TDA30 |NS500 TDA100\200 
|אינטרקום דלת ITS | קודן דלת | PANCODE | אינטרקום דלת PNATEL | אינטרקום TADOR | פנל אנטי ונדלי | פתיחת דלת עם קוד 
קודנים לדלת  | פנקוד תדאור |ITS  | מתחבר למרכזייה או פועל בצורה עצמאית  | מערכת קריאת חולה\ אחות 
מלאי ענק של כרטיסים למרכזיות קורל - זמינים למכירה בקרו בדף ההסבר לסוגי כרטיסי מרכזית  קורל
מרכז הידע של מרכזיות קורל  | תכנות  | הסברים  | הגדרות במרכזית קורל תוצרת תדיראן  | לחצו כאן  | CORAL DATA CENTER
הוראות תכנות פנקוד ופנטל - אינטרקום דלת משולב קודן בקישור הזה
תקלות ופתרונות במרכזיות קורל  - לחצו כאן כדי לקרוא
תיקון טלפונים קורל  |  השבחת טלפונים |  החלפת טלפונים תקולים | צהובים של קורל | פלקסיקום 
 | שיחות ועידה לעסקים | חדר ועידה וירטואלי | ועידן | שיחות ועידה קוליות | שיחות ועידה לעסקים במחיר נמוך 
עדכון ושינוי שמות בטלפונים - במרכזייה שלכם
הוראות הפעלה לטלפון קורל
 | קודי מרכזייה קורל  | הרשימה המלאה של קוד התכנות בקישור הזה |

מערכת הפצת הודעות קוליות ו\או הודעות טקסט מסרונים- הודעות חרום - מידע לציבור - תפעול עצמי פשוט - ממשק נוח

ביזנסקום - שרותי תקשורת למרכזיות ,תשתיות מחשבים ,מערכות קריאה אחות \ חולה ומערכות מתח נמוך
טלפון 03-6043010 
 כתובת : סירקין 22 גבעתיים
 יובל 054-4439100 ,  אסף 054-4439900